štvrtok 24. marca 2011

Narodeninové prekvapenia

Milujem tulipány. Sú to moje najobľúbenejšie kvety. Každý rok ich dostávam na narodeniny. Majú však v sebe veľa peľu, ktorý po rozkvitnutí často opadáva. Ja, alergik, si ich v byte preto nikdy poriadne nevychutnám a putujú na balkón.
Tento rok je to však iné. Manžel prekvapil úplne inou kombináciu - skôr letnou ako jarnou, ale je nádherná. Slnečnice, hortenzia, gerbery, čučoriedky a iné......... - také malé slniečko v byte :-)


Druhým prekvapením bola knižka, po ktorej som už dlhšie pokukovala. Wee Wonderfuls od Hillary Lang. Plná nápadov  a návodov na detské hračky, vrátane strihov.



Objavila som ju práve vďaka blogu, lebo aj autorka patrí do blogerskej komunity a jej blog mám rada. Anglické vydanie mi zasa umožní trochu potrénovať aj slovnú zásobu :-) Len keby toho času bolo viacej.....
Ďakujem a som šťastná :-)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails